Ofte stilte spørsmål

  • For å opprette e-faktura kan du enkelt sende oss en henvendelse via kontaktskjemaet eller sende oss en mail på info@innbetalingstjenester.no

  • Dersom du mottar faktura som papirfaktura vil denne sendes ut fra oss den 01. i måneden og du vil motta den i posten innenfor postens leveringstider.

    Har du e-faktura vil du motta denne den 01.

  • Kontakt oss på vårt kontaktskjema, så sjekker vi gjerne dette for deg!

  • Kontonummer, beløp og KID-nummer finner du på din faktura. Har du mistet din faktura sender vi deg gjerne en ny kopi. Send oss en henvendelse via kontaktskjemaet så hjelper vi deg med dette.

  • Det er selvfølgelig helt i orden! Dette fanger vi enkelt opp via våre rutiner. Skulle det mangle noen betalinger eller vært betalt for mye tar vi kontakt angående dette. Til informasjon vil denne kontoen bli avsluttet og betalinger til kontoen vil bli stoppet etterhvert.

  • Felleskostnadene i boligselskapet fordeles som hovedregel etter brøk. Andre bestemmelser kan følge av vedtekter.

  • Ved utelatt betaling av faktura(er) på felleskostnader er dette å anse som betalingsmislighold, og blir purret på å krevd inn i henhold til gjeldende rutiner. Utelatt betaling vil i ytterste konsekvens kunne resultere i salgspålegg av leiligheten.

  • Dersom du har mottatt en betalingspåminnelse eller purring fra oss betyr dette at vi ikke har mottatt/registrert betaling av kravet. Oppfølging av kravet gjøres i henhold til gjeldende rutiner. Om du har spørsmål til kravet kan du kontakte oss via kontaktskjemaet, eller på tlf 21 62 72 20.